سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهشتیان

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دل‏نبشته: زهی غیرت!

به نام خدای غیرت!


خیلی وقت می‌شود که کلا از عالم فوتبال و حتی نام آن متنفرم! از بس آلوده به بی اخلاقی، لودگی، حاشیه و پول شده است! در این میان مطبوعات ورزشی که سهم اصلی را در این هرزگی ورزشی ایفا می‌کنند در رتبه‌ی نخست جا گرفته‌اند! اما از قرار معلوم این روز‌ها کار بیخ پیدا کرده و به بی‌غیرتی هم کشیده است!


در خبر‌ها آمده بود که سر مربی تیم الاهلی یعنی آقای "هنگ تن گیت" لطف فرموده و از واژه‌ی مجهول "خلیج" استفاده کرده است! البته یک خبرنگار معترض شده است دقت کنید فقط یک خبرنگار آن هم در ایران! اما آقای مربی ایشان را با این توجیه که "من از کشور آزاد هلند می‌آیم و به مسایل سیاسی و دعوا‌های شما کاری ندارم و اگر دوباره بحث را سیاسی کنید جلسه را ترک می‌کنم و شما بهتر بود خبرنگار مجلس می‌شدید!" سر جایشان نشانده‌اند! تا دیگر موضعی نگرفته و سخنی نگوید! خوب حضرات با غیرت می‌دانید اگر من جای شما بودم به این جناب آقای آزاد هلندی! چه عرض می‌کردم؟


1-     اتفاقا اگر شما سیاسی نبودید از نام کامل "خلیج فارس" استفاده می‌فرمودید نه از نام مجهول "خلیج" که زائیده‌ی ذهن بیمار سیاسیان مخالف نظام اسلامی و فرهنگ و تمدن ایرانی و مزدوران آمریکا، انگلیس و اسرائیل است!


2-     آزادی و آزادمنشی شما دوست هلندی درست همین جا معلوم می‌شود که از کشور آزاد هلند به امارات آمده و از بیم اخراج آنگونه سخن می‌گویید که نوکران آمریکا می‌خواهند نه آنگونه که تاریخ و مردم و حتی نقشه‌های رسمی سازمان ملل می‌گویند!


3-     این بنده نیستم که باید به جای این نشست به مجلس می‌رفتم بلکه این شما هستید که باید به جای مربی‌گری تیم ورزشی به هدایت یکی از احزاب هلند می‌پرداختید!


4-   آیا دوست دارید ما به "هلند" بگوییم "کلنگ"! و یا فقط بگوییم "کشور" به این بهانه که سیاسی نبوده و از کشور آزاد، نه ببخشید! نا آزاد ایران آمده‌‌ایم! آقا این "خلیج" اسم دارد! "خلیج فارس"!


5-قبل از آنکه آقای مربی به نشانه‌ی اعتراض جلسه را ترک کند بنده این کار را می‌کردم!


6-     دست آخر هم تا آقای مربی رسما از ملت، تاریخ و تمدن کشور ایران و شعور جهانیان عذر‌خواهی نمی‌کرد ول کن معامله نمی‌شدم!


زهی غیرت!


پی نوشت:


http://www.rajanews.com/detail.asp?id=45332


التماس دعا


یا علی «ع» مدد